jednotky BFME II
31. 7. 2007
Trpaslíci
Ochránci![]() Jako zářný příklad věhlasné trpasličí odvahy, tento statný válečník brání síně svých předků svou spolehlivou sekerou a štítem. |
Vrhači seker![]() Standardní střelecká jednotka v trpasličí armádě - vrhač seker je obávaným nepřítelem na kratší vzdálenost. |
Válečné šiky![]() Válečníci v trpasličím válečném šiku jsou vyzbrojeni nebezpečnými píkami a soustředí se zejména na zastavení nepřátelské jízdy a netvorů. |
Bojový vůz![]() Zadní část bojového vozu můžete osadit muži z Údolí, povzbuzujícími vlajkonoši, světlem pro odhalení skrytých nepřátel nebo hrozivými vrhači seker. Bojový vůz navíc dokáže házet po bitevním poli zapálené soudky s olejem. |
Muži z Údolí![]() Tito lidští lukostřelci se spojili s trpaslíky za účelem bránit svou domovinu před silami temnoty. |
Bořič![]() Bořič umí prorazit i těmi nejpevnějšími barikádami. Je vybaven plátováním, které do určité míry chrání jeho posádku před šípi a jinými zbraněmi proti obléhání. |
Katapult![]() Tento katapult dokáže vystřelit dva různé náboje najednou. obléhání. |
Elfové
Lorienští bojovníci![]() Hbitý lorienský bojovník třímá v jedné ruce meč a v druhé štít. |
Lorienští lučištníci![]() Lorienský lučištník dokáže zdálky odstřelovat nepřátelské jednotky. Tito lukostřelci jsou zvláště obávaní, jsou-li podpoření lorienskými bojovníky. |
Mithlondská hlídka![]() Mithlondská hlídka střeží posvátnou elfí bránu v Šedých horách. Dokáže bezpečně zastavit nepřátelskou jízdu a netvory. |
Lučištnci z Temného hvozdu![]() Tito elitní lučištníci se specializují na nepozorovaný pohyb a hrozivě dlouhý dostřel. |
Rivendelský jezdec![]() Tento odvážný voják z Rivendelu jezdí na koni a vládne mocným kopím. Při plné rychlosti dokáže zašlapat nepřítele. |
Ent![]() Mocný ent umí drtit nepřítele svým útokem zblízka nebo zdálky házet velké kameny |
Muži západu
Gondorští vojáci![]() Seřazeni do bojové formace, gondorští vojáci jsou spolehlivou útočnou silou. |
Gondorská věžní stáž![]() Gondorská věžní stráž dokáže výborně použít své kopí na netvory a na nepřátelskou jízdu. |
Gondorští lučištníci![]() Lukostřelci z Gondoru pracují dobře se skupinou vojáků nebo i samostatně. Jsou přesní a vytrvalí. |
Gondorští rytíři![]() Tito šampióni ze Západní země dokáží při pohybu plnou rychlostí své nepřátele rozdrtit. |
Ithilienští střelci![]() Tito elitní lučištníci se stávají v zalesněných oblastech neviditelnými a mohou vystřelit salvu šípů kamkoli na mapě. |
Rohirrové![]() Elitní rohanští jezdci dokáží používat luky i píky. Rohirrové dokáží při pohybu plnou rychlostí rozdrtit své nepřátele. |
Katapult![]() Katapult může vrhat velké kameny nebo hořící střely na velkou vzdálenost. |
Mordor
Válečníci Skřeti jsou možná slabí, pokud bojují jednotlivě, ale ve větším počtu mají značnou sílu. |
Lučištníci Skřetí lučištníci nejsou obvzlášť talentovaní střelci, ale pokud je chrání vojáci pro boj zblízka, dokáží působit znatelné škody. |
Vojáci z Rhunu Tito muži jsou chladnokrevní válečníci, vyzbrojení kopím. S potěšením likvidují nepřítelskou jízdu a netvory. |
Haradrimové Elitní Haradrimové jsou výteční střelci a dokáží působit velké škody. V boji mohou navíc sedět na hřbetu mumakila. |
Umbarští korzáři Tito mořští piráti jsou divocí bojovníci. V boji používají nože a dokáží také házet ohnivé bomby. |
Horský trol Tento všestraný netvor může v bitvě použít stromy nebo balvany které jsou v okolí. Navíc může žrát orky, aby si doplnil zdraví. |
Útočný trol Tento elitní trol je vyzbrojen palcátem s bodci a brněním. V nepřátelích budí svíranou hrůzu. |
Trol bubeník Tato odrůda trola s sebou do bitvy nosí buben. Pravidelným bubnováním povzbuzuje okolní jednotky. Pokud je v nebezpečí, trolí bubeník se umí bránit paličkami. |
Mumakil Tyto ohromné bestie mohou na hřbetu nosit Haradrimy. Svými masivními kly dokáží působit těžké škody budovám. Pokud mumakila zraní oheň, začne zuřivě běsnit |
Katapult Katapult střílí hořící náboje na nepřátelské budovy. Navíc dokáže střílet ¨ lidské hlavy, což způsobuje, že protivníci s hrůzou prchají. |
Obléhací věž S obléhací věží manipulují na bitevním poli dva trolové. Přivezou ji ke zdi nepřátelské pevnosti a mordorská armáda má volnou cestu k invazi. Obléhací věž je možné postavit jen v určitých misích. |
Isengard
Skurut-hai Hroziví válečníci z Isengardu pustoší všechno, co jim stojí v cestě, včetně orků. Na bitevním poli jsou obávaným nepřítelem. |
Skurutí kopiníci Tito vojáci jsou vyzbrojeni dlouhým kopím, kterým dokáží nabodnout a zastavit nepřátelsou jízdu. |
Skurutí kušiníci Temní kušiníci střílejí velmi průrazné železné šípy i na velkou vzdálenost. |
Bersekr Tito mocní bojovníci třímají obouruční meče. Navíc dokáží zapalovat miny svými pochodněmi. |
Jezdci na Wrrcích Zvuk hromu, který provází jezdce na wrrcích, dokáže vyděsit i ty nejudatnější vojáky. |
Beranidlo Skupina uruckých vojáků ovládá toto beranidlo, které dokáže rozbít i nejpevnější budovy nebo hradební brány. |
Výbušná mina Když nějaký bersekr odpálí tuto minu poblíš zdi nebo brány, může to v okamžiku zvrátit průběh bitvy. Minu umí odpálit jen bersekr se zapálenou pochodní a nebo ohnivé šípi. |
Balista Balista střílí ohromný šíp, který dokáže zdevastovat cíl. Balista je zejména účinná proti stavbám a hradebním zdem. |
Obléhací žebřík Dva muži donesou tento žebřík k vysoké zdi, aby jednotky isengardu mohly na zeď vyšplhat. |
Goblini
Skřetí válečníci![]() Skřetí válečníci jsou vyzbrojeni mečem s otráveným ostřím. Navíc mají zvláštní schopnost šplhat na zdi. |
Skřetí lučištníci![]() Skřetí lučištníci třímají vražedné luky, kterými střílejí otrávené šípy. |
Pavoukovci![]() Tito osminozí pavoučí lidé pocházejí z lesů Temného hvozdu. Můžete je vylepšit jedovými vaky. |
Pavoučí jezdci![]() Tyto elitní skřetí jednotky mají schopnost používat v boji jak luky, tak i kopí s otráveným hrotem. |
Polotrolí nájezdník![]() Polotrolí nájezdník útočí vražedným kopím a je obvzlášť účinný v boji proti jízdě a netvorům. |
Jeskynní trol![]() Tyto mohutné, pomalé bestie používají stromy jako kyje nebo házejí na nepřítele velké balvany. Když je trol raněn stává se velkou hrozbou pro všechny okolní jednotky v jeho blízkosti. |
Horský obr![]() Horský obr, mýtický tvor Středozemě, dokáže vrhat ohromné balvany na nepřátelské budovy a šlapat po svých protivnících. |
Ohnivý dráček![]() Tento drak zatím nerozvinul schopnost létat, avšak jeho hrůzný ohnivý dech z něj dělá obávaného nepřítele |
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář




















Skřeti jsou možná slabí, pokud bojují jednotlivě, ale ve větším počtu mají značnou sílu.
Skřetí lučištníci nejsou obvzlášť talentovaní střelci, ale pokud je chrání vojáci pro boj zblízka, dokáží působit znatelné škody.
Tito muži jsou chladnokrevní válečníci, vyzbrojení kopím. S potěšením likvidují nepřítelskou jízdu a netvory.
Elitní Haradrimové jsou výteční střelci a dokáží působit velké škody. V boji mohou navíc sedět na hřbetu mumakila.
Tito mořští piráti jsou divocí bojovníci. V boji používají nože a dokáží také házet ohnivé bomby.
Tento všestraný netvor může v bitvě použít stromy nebo balvany které jsou v okolí. Navíc může žrát orky, aby si doplnil zdraví.
Tento elitní trol je vyzbrojen palcátem s bodci a brněním. V nepřátelích budí svíranou hrůzu.
Tato odrůda trola s sebou do bitvy nosí buben. Pravidelným bubnováním povzbuzuje okolní jednotky. Pokud je v nebezpečí, trolí bubeník se umí bránit paličkami.
Tyto ohromné bestie mohou na hřbetu nosit Haradrimy. Svými masivními kly dokáží působit těžké škody budovám. Pokud mumakila zraní oheň, začne zuřivě běsnit
Katapult střílí hořící náboje na nepřátelské budovy. Navíc dokáže střílet ¨ lidské hlavy, což způsobuje, že protivníci s hrůzou prchají.
S obléhací věží manipulují na bitevním poli dva trolové. Přivezou ji ke zdi nepřátelské pevnosti a mordorská armáda má volnou cestu k invazi. Obléhací věž je možné postavit jen v určitých misích.
Hroziví válečníci z Isengardu pustoší všechno, co jim stojí v cestě, včetně orků. Na bitevním poli jsou obávaným nepřítelem.
Tito vojáci jsou vyzbrojeni dlouhým kopím, kterým dokáží nabodnout a zastavit nepřátelsou jízdu.
Temní kušiníci střílejí velmi průrazné železné šípy i na velkou vzdálenost.
Tito mocní bojovníci třímají obouruční meče. Navíc dokáží zapalovat miny svými pochodněmi.
Zvuk hromu, který provází jezdce na wrrcích, dokáže vyděsit i ty nejudatnější vojáky.
Skupina uruckých vojáků ovládá toto beranidlo, které dokáže rozbít i nejpevnější budovy nebo hradební brány.
Když nějaký bersekr odpálí tuto minu poblíš zdi nebo brány, může to v okamžiku zvrátit průběh bitvy. Minu umí odpálit jen bersekr se zapálenou pochodní a nebo ohnivé šípi.
Balista střílí ohromný šíp, který dokáže zdevastovat cíl. Balista je zejména účinná proti stavbám a hradebním zdem.
Dva muži donesou tento žebřík k vysoké zdi, aby jednotky isengardu mohly na zeď vyšplhat. 








